GENER 2018

 El dia 1 vaig anar a veure a tots els que segueixen la tradició de mullar-se. Primer feien l'escalfament.
Després van creuar la platja de sorra fina fins arribar al mar. Uns, sols, es van mullar, pocs es van banyar i nedar una estona.
Feia un bon dia de sol fort, però el vent bufava fort i molt fred. Crec que devia fer més fred al sortir de l'aigua que no pas estar dins.
Després, a tots els esperava una xocolatada.  Aquell dia si que ho devien agrair molt.
Pas a pas vaig tornar cap a casa, contra vent. Carai si era fred!



Comentaris

xavier pujol ha dit…
Hi ha gent per tot. I ho dic en el bon sentit.
Xiruquero-kumbaià ha dit…
Em pensava que diries que també et vas banyar!
Carme Rosanas ha dit…
A mi em costaria molt banyar-me en aquesta època.
M. Roser ha dit…
A mi si em perdo que no mi busquin pas, això de banyar-se a l'hivern no està fet per a mi...
Petonets.
M. Antònia ha dit…
No sé com posar un comentari a sota de cadascú. Potser aquesta plantilla no ho admet.
Ara no em banyo, però sí que em poso fins el genolell per activar la circulació i per millorar dolors i lesions, he comprovat que va molt bé. He evitat recuperacions amb fisioteràpia.
Tinc conegudes que si que si posen en ple hivern.

Entrades populars