TORREDEMBARRA. Els Muntanyans

Em vaig passejar, el dilluns, per aquest bonic indret, per poder fer algun esbós dels matolls i la sorra. Em va engrescar una persona de GEPEG. ELS MUNTANYANS.
Si  entreu a l'enllaç veureu què fan per conservar aquest lloc.
Aquí, sobre la passarel·la, en el tros proper a l'entrada,  es veu part de Baix Mar de "La Torre",  el far quasi al centre i lluny, al roquer.
És una bona excursió si es fa des de la platja de Creixell fins a Altafulla, i aquest indret molt diferent del roquer. Hi ha trams que s'ha de passar per la platja.
Vaig fer un esbós d'una mica més endevant, el publicaré en el meu altre bloc de pintura. El color de la sorra en aquest indret és una mica difícil d'obtenir. Ho tornaré a intentar en una altre caminada. Tinc més esbossos fets d'on hi ha aigua, amb les canyes i tamarius.

Comentaris

Entrades populars