FLORS

Zygopetalum. Orquídia que vaig comprar l'abril del 2022. El maig va florir i van durar  un mes i mig. Aquest any no ha florit. 
La vaig haver de trasplantar perquè el test es va fer petit i queia. De moment treu brots nous i espero que  floreixi. Són plantes una mica difícils, però ara, fins i tot els geranis ho són. Provo de cultivar alguna diferent de les Phanaelopsis.
Hi ha persones que fins i tot tenen invernader, jo no puc. 
Aquestes plantes són lentes de creixament i existeixen moltes varietats o classes. Hi entenc molt poc. 
ACAO és una associació de Barcelona on hi ha moltes persones  que hi entenen molt i que estan bojos per les orquídies. També hi ha persones d'altres països molt entesos. Les exposicions que fan són molt boniques i estan conectats a moltes altres associacions.
He conegut gent molt maca dintre ACAO, espero que aniré aprenent d'ells, encara que no pugui tenir plantes difícils,em conformo em anar conservant les que tinc al meu petit balcó i finestra. Per a mi totes són difícils. 
La que vaig posar a l'entrada anterior se'm va morir.



 

Comentaris

sa lluna ha dit…
I què boniques són les orquídies!.
Sóc una negada per les plantes, si les cuido massa es moren; si no els hi faig cas, es moren. I em fa molta ràbia, perquè el meu pare tenia bones mans per això... un foradet a la terra, ficava qualsevol esqueix i tot li brollava...

Aferradetes ben fortes, nina.

Entrades populars