CAMBRE D'AZE. ST PERE DELS FORCATS

Una passejada per pistes forestals sense dificultat i sense córrer. Va estar sensacional, totalment diferent de la feta anteriorment de la Riera Cabana. Aquí sobre quan ja arribàvem a "El roc de les fades", on es domina la vall d'Eina i el riuet del mateix nom. (Fa uns anys el vàrem seguir quasi fins dalt). L'espectacle és únic, en aquesta época hi ha quantitat de flors i l'herba verda brillant ens acompanyava per tot. Si miràvem cap a la vall també es repetia l'espectacle immens, com si volessis. Havíem deixat les nuvolades pel sud del Cadí i la collada de Tosses, aquí, a la Cerdanya francesa, era un dia esplendorós. Vàrem tirar enrera pel mateix caminet fins arribar a la pista forestal i fer cap al Pla del Cambre, atravessàrem un parell de pistes d'esquí plenes de verd i flors grogues que brillaven amb el moviment del vent, et feia venir ganes de rodolar avall com si fossin plumes acolorides. El camí, a vegades, serpentejava ample envoltat d'arbres d'un verd rabiós fosc nou. Per fi arribem sota Els Forcats. Mirant amunt. Mirant avall. Un altre espectacle natural grandiós. T'omple l'esperit, et fa sentir gran, únic i acompanyat. Què més necessites?. Posaré fotografies de les flors a l'apartat de diapositives al marge.

Comentaris

Xiruquero-kumbaià ha dit…
Noia, quins paisatges! En sortirà alguna aquarel·la?
M. Antònia ha dit…
No tinc massa temps, tinc unes sense acabar. Era sensacional!
Carme Rosanas ha dit…
Quins paisatges! Espero les teves flors, m'agraden molt les flors.

Gràcies per la visita al meu blog i per enllaçar-lo. Jo també posaré l'enllaç. M'agraden les teves fotos i també les pintures de l'altre blog.
M. Antònia ha dit…
Moltes gràcies Carme per les teves paraules i les teves visites

Entrades populars