La Salut. Papiol

Com a primera caminada matinal després de les vacances, va estar bé. Caminada circular pujant fins Puig Madrona. El terra estava encara una mica moll, cosa que ajudava a que fos més agradable la volta per aquests boscos secs de tot l'estiu, també la vista era força bona des de dalt. Per un bon tros del recorregut vàrem compartir-lo amb una cursa ciclista. També ens anavem trobant altres ciclistes i caminants. Alguns dels ciclistes semblava que fessin una carrera. No sols aquí en trobem que van a tota pastilla, també en altres llocs com Collcerola prop de Barcelona. A vegades, aquets són un perill perquè en els tombants no els veiem i em prou feines ens podem retirar, menys si ens vénen pel darrera. Haurien d'anar més en compte. Moltes vegades caminen nens i és més difícil controlar la retirada, sobre tot si és un sender estret.

Comentaris

Carme Rosanas ha dit…
Aquesta és la meva excursió de capçalera... la tinc sempre apunt... hi anem sovint.
Striper ha dit…
Desconeixo aquests inderets pero semblan preciosos.
M. Antònia ha dit…
CARME, jo no hi havia estat mai.


STRIPER, era bonic perquè era clar, per aqui en el Llobregat hi ha pol·lució amb humitat això fa que no vegis la part més baixa.
Xiruquero-kumbaià ha dit…
Hi vaig sovint. És un lloc on sempre m'agrada tornar-hi i, ara que puc, sempre entre setmana per a evitar les molèsties que ens expliques.
Una joia del romànic que, a més, fou la parròquia d'avantpassats meus.
Un lloc on esperar la sortida del sol.
Un silenci envoltat de remors excessives.
L'estimo.
M. Antònia ha dit…
Xiruquero, t'ofereixo la caminada, ja que t'agrada l'indret.
Una mica per sobre el poble, credc, dintre d'una propietat privada, hi ha un lloc que surt aigua, allà s'hi poden troben uns joncs preciosos.

Entrades populars