Descoberta a Barcelona

Ja tenim or a Barcelona per paliar la crisi! Us ho volia comunicar abans, però em va ser impossible. Podeu ara estar tranquils, ja som una mica més rics. La meva sorpresa va ser gran al veure la nova pintura de la font del parc de la Ciutadella. No ho havia vist mai. Ara ja ens podem codejar amb París,Rússia i tots els altres països que tenen or per les altures. Ho trobo de mal gust. No sé si algú podrà explicar-me el canvi realitzat amb els pobres cavalls (i genet), ja no ténen el mateix rang que els de sota. Pobrets!

Comentaris

Striper ha dit…
De vegades els politics , prenen decisions tan fora de estetica.
Carme Rosanas ha dit…
Doncs jo tampoc ho he vist i no em sembla gaire maco.
Xiruquero-kumbaià ha dit…
Que potser el projecte original era així?
O es tracta de complaure els turistes centreeuropeus, fent-los recordar els seus grups escultòrics daurats?
Ai, jo que sé, pobre de mi...
M. Antònia ha dit…
Sort que veig que penseu com jo.

Entrades populars