Formentera al maig.

Illa de somni. Quants anys sense veure-la!
Deixem Es Canar i després de fer escala a Santa Eularia des Riu , reemprenem navegación cap el sud, amb un ventijol agradable.
 Eivissa va quedan enrera
El port em va semblar molt diferent de l’última vegada que l’havia trepitjat. Tot es massifica.

Han deixat una zona de reserva marina, es per on creuen tots els vaixells.
 Fem una parada després de passar per l’Estany Pudent. Sobre un turonet podem gaudir dels diferents tons de blaus en contrast del blanc de la terra. La fotografia de l'entrada dóna fe de la belleza de l'indret.
I al baixar del turonet l’herba perd el verd sota el sol de maig, i deixa veure l’horitzó contrastat.
Més a l’est platges preparades i més cases del que m’esperava.

Després de fer un passeig i dinar, anem fins a l’altre cantó de l’illa per veure el far, des del peu veiem aquests penyassegats. No m’atreveixo acostar-me més a la vora..

Mentre uns s’entretenen a la tenda o prenent algun refresc, jo vull veure si trobo alguna sargantana de la zona. Algunes s’escapen, però em quedo molt quieta i per fi puc enganxar alguna.
I tornem enrera dient adéu aquest bell indret. Com m'hagués agradat estari un temps...!

Comentaris

elmarge ha dit…
Aquest és un dels jocs on em fa molta il·lusió anar-hi... Interessant reportatge!
M. Antònia ha dit…
Sí és per tornar-hi, però no a ple estiu

Entrades populars