Oruga o cuc

Encara no feia dos dies que ho havia mirat, i ahir aquest gerani estava menjat de totes les puntes. Hi havia nombrosos invertebrats.  Aquest gerani, de fulla grisosa i petita amb molt de perfum, i que fa unes flors blanques, feia temps que no floria, però vet aquí que me'l tenien conquistat. No queda ni un brot nou sa.
Vaig agafar els que vaig poder i vaig tirar esprai per les mosques, que és l'única cosa que tenia a mà. Demà ho tornaré a mirar.
Vaig aprofitar per practicar la fotografia macro que poques vegades em surt bé.  I per donar testimoni de la meva enrabiada. A veure qui pot més, jo sóc una i ells nombrosos... Me'l mataran com han fet amb els altres?


Comentaris

Carme Rosanas ha dit…
Els meus geranis, sempre estan sot a mínims pe culpa dels paràsits... es veu que no tinc prou constància amb els insecticides... o ells són uns supers...
Xiruquero-kumbaià ha dit…
Ai, ai...em sembla que tenim mala peça al teler!
M. Antònia ha dit…
Si són supers,avui estaven a la planta del costat perquè les fulles tendres s'havien acabat.

Sí Xiruquero, estic enrabiada de debó.

Entrades populars